en iyi logo tasarımları

logo tasarımı yapma

Logo nedir? Lafız medlulı olarak üs zıtlığı dilimizde amblem olan, bir alışverişin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, medlulını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak alışverişletmenin veya organizasyonun direk olarak yaptığı alışverişi sembolize edebileceği kabil, markanın kendi medlulı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çdüzenışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara malik olabilir.

Sorusu sorulduğunda lügat medlulının haricinde, biryoğun logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı meydana getirecek olan şahsiyet veya kuruma neyin ve nite aktarıldığı bayağı önemlidir. Sair taraftan logo tasavvur çdüzenışmasını meydana getirecek şahsiyet veya kurumun sizi nite anladığı ve logo çdüzenışmanızı nite değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çdüzenışma sizin, alışverişletmenizin ve bundan ahir çdüzenışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çdüzenışması” olacaktır.

Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değalışveriştirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik karınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çdüzenışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş vadiı ile faaliyette kâin şirketler karınin elan çok yeğleme edilebilir. Yekta bir sektörde faaliyet gösteren alışverişletmelerin ekseri logoları sektörü söz gelişi paha. Lakin ansızın lüks sektör ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda temsil etmek imkansızdır.

Logo ne alışverişe yarar?
İşletmeler karınin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her nite markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz dakika aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile omuz omuza gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, olur aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Skolastik halini düşünmeye çdüzenışın. Markaların logoları olmadan gerçekten bellik olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple alışverişletmenize kurumsal bir plan hazırlayarak yolunuza muhkem adımlarla devam edebilmek adına “logo tasavvur” çdüzenışması ile mebdelayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) deyiş paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca ara sıra kişilerin bir zevahirte tanınmasını sağlayan alışverişaretlerdir. Tipik bir logo firmaların nüans edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Sade, basit anlaşılır, yazıırlanması basit, olanaklı başüstüneğunca az nüshada renkten oluşorospuıdır. Her çhemayar baskı ve bölge tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde inceliklar kaybolmamalı, çok muhteşem ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. özge firma ya da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa neden vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya muhteşem zarar verir.

Logo layihamcıyı değil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin derunğine oranlı olmalıdır. Hatta kurumun kendisini nite tanımladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin kanatıdizi icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü dakika da temizılda lafıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgili ürün ya da firma karınin logo tasarlanacağı dakika o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı fen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı dakika simgenin taşıyacağı medlul hizmetında bu fen çok önemlidir.

logo tasarımı yapma

Author: admin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.